معاون وزیر جهاد کشاورزی در امور زراعت

۹۰ درصد سموم کشاورزی در داخل تولید می‌شود که باید بتوانیم به خودکفایی برسیم و ۱۰ درصد باقیمانده را نیز در داخل تولید کنیم.
علیرضا مهاجر معاون وزیر جهاد کشاورزی در امور زراعت، امروز در افتتاحیه نمایشگاه نهاده‌های کشاورزی اظهار داشت. در بخش تامین نهاده‌ها به دنبال تولید داخلی و جلوگیری از واردات هستیم. اما خط قرمز ما در این ارتباط تولید محصولات کیفی است.

گفته می‌شود که محصولات بی‌کیفیت چینی به کشور وارد می‌شود اما باید توجه داشت که در چین محصولات باکیفیتی نیز تولید می‌شود. که در واقع ما نباید محصولات بی‌کیفیت را ثبت سفارش و واردات کنیم.

وزیر جهاد کشاورزی در امور زراعت

۹۰ درصد سموم مصرفی بخش کشاورزی در داخل تولید می‌شود. که باید بتوانیم در این ارتباط به خودکفایی برسیم و ۱۰ درصد باقیمانده را نیز تولید کنیم.

بروزترین اخبار های کشاورزی را در صفحه اخبار سایت گروه کشاورزی کندو می توانید مشاهده کنید تا اطلاعات خود را در حیطه کشاورزی بالا ببرید . سایت کشاورزی کندو بستری را فراهم کرده تا بتوانید تمامی کود ها و سموم کشاورزی را از جمله  خرید کود رادیکا بیس و انواع کود ها را به بهترین کیفیت خریداری کنید .

مهاجر تصریح کرد: در ارتباط با تامین و تولید سم باید دقت لازم انجام شود. زیرا این محصول با موجود زنده در ارتباط است و در صورتی که به کیفیت تولید این محصول توجه نشود،‌ سلامت انسان نیز به خطر می‌افتد.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *